logo

 بهترین متخصص زنان و نازایی در تهران کیست؟

بهترین متخصص زنان و نازایی در تهران کیست؟ یک متخصص خوب برای زنان و نازایی می‌تواند به درمان بسیاری از بیماری ها به شما کمک کند. بیماری های مربوط به زنان در سال های اخیر گسترش یافته و بیشتر بانوان به دنبال درمان مشکلات خود هستند. نازایی یکی از اختلالاتی به حساب می‌آید که افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. به همین دلیل افراد در نقاط مختلف کشور به دنبال بهترین دکتر زنان برای نازایی در تهران هستند. در این مطلب می‌خواهیم با بهره گرفتن از تجربیات خانم دکتر رویا شهریاری پور به شما در انتخاب بهترین متخصص نازایی در تهران کمک کنیم. دکتر رویا شهریاری پور بهترین متخصص زنان در تهرانپارس است که درمان های مربوط به نازایی و باروری را انجام می‌دهد.

ویژگی‌های بهترین متخصص زنان و نازایی در تهران

برای یافتن بهترین متخصص زنان و نازایی در تهران لازم است که ویژگی‌هایی را در نظر بگیرید. این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند:

تجربه کاری

پزشکانی که تجربه بالایی در کار کردن دارند، معمولا بهتر می‌توانند در تشخیص و درمان بیماری هایی مانند نازایی عمل کنند. اگر مشکل شما جدی است و تا به حال درمان های مختلفی برای آن انجام داده اید، بهتر است که به دنبال یک پزشک باتجربه باشید تا بتوانید آن را حل کنید. تعداد درمان های موفق معیار خوبی برای حرفه ای بودن و باتجربه بودن یک پزشک به حساب می‌آیند.

صداقت

گاهی اوقات ممکن است بیماران مشکلاتی داشته باشند که گفتن آنها برای پزشک دشوار باشد. بهترین دکتر زنان برای نازایی در تهران باید با صداقت کامل و راستگویی هر مشکلی که برای بیمار پیش آمده را بیان کند. به این ترتیب بیمار می‌تواند برای درمان تصمیم بگیرد. برخی از بیماری ها مانند سرطان یا نازایی معمولا دردناک هستند و کنار آمدن با آنها برای افراد مختلف دشوار خواهد بود.

شهرت خوب

برای یافتن پزشکی که شهرت خوبی در این زمینه داشته باشد، می‌توانید از اطرافیان خود کمک بگیرید. در صورت امکان با اعضای خانواده یا دوستان خود در این باره مشورت کنید. معمولا نام پزشکانی که شهرت خوبی دارند، بیشتر از دیگر پزشکان به گوش شما می خورد. به همین دلیل، یافتن آنان کار دشواری نیست.

تخصص در زمینه های حساس

اگر یک بیماری خاص برای باروری مانند آندومتریوز دارید، بسیار مهم است که به دنبال یک متخصص زنان با تجربه و دارای تخصص زیاد در این زمینه باشید تا بتوانید درمان مناسب خود را دریافت کنید. بسیاری از متخصصان دارای طیف گسترده ای از مهارت ها هستند. در عین حال مهم است که در حین درمان از داشتن یک پزشک متخصص احساس آسودگی کنید. یافتن بهترین متخصص زنان و نازایی در تهران ممکن است کمی طول بکشد، بنابراین در این زمینه باید صبور باشید تا نتیجه موردنظر را دریافت کنید.

بیمار محور بودن

بهترین متخصص زنان باید رفتاری صمیمانه با بیماران داشته باشد و قبل از به کارگیری روش های درمانی حتما سلامتی بیمار را در نظر بگیرد تا به او آسیبی نرسد. معمولا افراد سعی می‌کنند به پزشکی مراجعه کنند که با حوصله به سوالات و صحبت های آنان توجه می‌کند.

بهترین متخصص زنان و نازایی

توانایی تصمیم گیری سریع

متخصص زنان باید بتواند در کوتاه ترین زمان بیماری مراجعه کننده را تشخیص داده و بهترین روش درمانی را برای او انجام دهد. این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در برخی موارد اگر پروسه ی درمان و تشخیص به تعویق بیفتد ممکن است خسارات جبران ناپذیری ایجاد شود.

به روز بودن

یکی از ویژگی هایی که به روند درمان می‌کند این موضوع است که پزشک معلومات پزشکی به روز داشته باشد و از بهترین و به روز ترین تجهیزات برای تشخیص و درمان انواع بیماری ها استفاده کند.

اخلاق حرفه ای

دغدغه مند بودن پزشک در شما حس اعتماد را ایجاد کرده و با اطمینان خاطر روند درمان را دست ایشان می‌سپارید. وجدان کار، وقت شناس بودن و مسئولیت پذیری عامل های مهمی در اخلاق حرفه ای هستند. یکی دیگر از مواردی که باعث اعتماد بیشتر بیماران می‌شود، داشتن کادر با حوصله می‌باشد که به خوبی و با احترام با بیماران رفتار کنند.

پرس و جو از دوستان و آشنایان

اغلب خانم ها در طول زندگی برای موارد زیادی به پزشک زنان مراجعه کرده اند بنابراین تجربه نزدیکان می‌تواند بهترین گزینه برای شناخت بهتر متخصص خوب باشد. به همین علت برای پیدا کردن بهترین پزشک پرس و جو از نزدیکان را هرگز فراموش نکنید.

نحوه انتخاب بهترین متخصص زنان و زایمان در تهران چگونه است؟

راه های مختلفی برای پیدا کردن بهترین متخصص زنان در تهران وجود دارد که در ادامه قصد داریم آن ها را برای شما بیان کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

رضایت بیماران قبلی

شما می‌توانید از بیمارانی که به مطب مراجعه کرده اند، سوالاتی در رابطه با خصوصیات اخلاقی و نحوه درمان پزشک بپرسید. با این کار می‌توانید میزان رضایت بیماران قبلی را متوجه شوید و بهتر تصمیم بگیرید.

جستجو در اینترنت

برخی از سایت ها به معرفی بهترین متخصص ها در تمام زمینه ها می‌پردازند. در برخی موارد خود پزشکان نیز سایت دارند و در آن می‌توانید مستقیما با خود پزشک به صورت آنلاین صحبت کرده و سوالات خود را بپرسید. اما این نکته را فراموش نکنید که ارتباطات اینترنتی به هیچ عنوان نباید جای مراجعه حضوری به بیمار را بگیرد. با جستجو در اینترنت سعی نکنید خود نسخه دارویی تهیه کرده و استفاده کنید. با این روش می‌توانید اطلاعات خود را بالا برده و با آگاهی بیشتر پزشک با مهارت و با تجربه ای را انتخاب کنید.

دنبال کردن شبکه های اجتماعی

بسیاری از پزشکان روزانه در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته و خدمات خود را ارائه می‌دهند. با مشاهده شبکه های پزشکی می‌توانید رضایت و تجربه ی بیماران قبلی را متوجه شده و بهتر تصمیم بگیرید.

تخصص‌های بهترین متخصص زنان و نازایی در تهران

بهترین متخصص زنان و نازایی در تهران معمولاً تخصص‌های متعددی دارد که مهم ترین آنها تخصص در نازایی است. نازایی ممکن است به دلایل ژنتیکی یا عوامل دیگر در افراد به وجود بیاید که این متخصص می‌تواند با تخصص و تجربه ای که دارد آن را درمان کند. از طرفی این پزشک می‌تواند انواع سرطان در دستگاه ادراری و تناسلی را تشخیص دهد که برای آنها نیاز به آزمایش هایی خواهید داشت. از دیگر تخصص های بهترین متخصص زنان و نازایی در تهران می‌‎‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تشخیص سرطان سینه
  • تشخیص کیست و انواع عفونت
  • اختلالات ادراری
  • مشکلات دوران بارداری
  • زایمان زودرس
  • بررسی احتمال سقط جنین
بهترین متخصص زنان و نازایی در تهران

خدمات بهترین متخصص زنان و نازایی

با یافتن بهترین دکتر زنان برای نازایی در تهران می‌توانید این مشکل خود را با توجه به زمینه ایجاد آن درمان کنید. زمانی که درمان پاسخ داد و باردار شدید، باید روند درمان خود را زیر نظر متخصص ادامه دهید. افرادی که به روش های مختلف اقدام به درمان نازایی می‌کنند باید تا زایمان زیر نظر متخصص باشند و از وضعیت سلامتی جنین اطمینان حاصل کنند. تمامی چکاپ ها و تست غربالگری توسط این پزشک انجام می‌شود و می‌توانید فرایند زایمان خود را نیز تحت نظر او انجام دهید. اگر پیش از بارداری و یا هنگام بارداری دچار عفونت شوید، پزشک فوراً اقدامات لازم برای درمان عفونت بکار می‌گیرد. از دیگر خدماتی که بهترین متخصص زنان انجام می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لابیاپلاستی
  • سفید کردن واژن
  • تزریق ژل به واژن
  • جوانسازی واژن
  • تزریق چربی به واژن
  • واژینوپلاستی
  • پرینورافی
  • فیبروم رحمی
  • درمان خشکی واژن

دکتر رویا شهریاری پور بهترین متخصص زنان و نازایی در تهران

همانطور که می‌دانید، پزشک های زیادی در زمینه زنان و زایمان در تهران فعالیت می‌کنند که دکتر رویا شهریاری پور یکی از از بهترین پزشکان زنان است. دکتر شهریاری پور فلوشیپ لاپاراسکوپی پیشرفته و هیسترکتومی است که می‌تواند در درمان بیماری هایی مانند آندومترویز به صورت حرفه ای عمل کند. اگر باردار هستید و قصد دارید پزشک خود را انتخاب کنید، دکتر رویا شهریاری پور بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. جهت دریافت نوبت و تماس با مطب، با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید.

نظرات درباره دکتر رویا شهریاری پور

دکتر شهریاری پور یکی از بهترین جراحان در زمینه زنان و نازایی است که در تهرانپارس و سعادت آباد مطب دارند.

من دچار مشکل نازایی بودم و درمان‌های مختلفی را امتحان کردم. به دکتر شهریاری پور مراجعه کردم و مشکل من را در کوتاه ترین زمان ممکن حل شد.

دکتر رویا شهریاری پور

دکتر رویا شهریاری پور در سال ۱۳۸۷ از دانشگاه علوم پزشکی تنکابن در رشته پزشکی عمومی فارغ‌التحصیل شدند. سپس طرح پزشک عمومی را به مدت ۳ سال در استان بوشهر خدمت کردند. سال ۹۱ در دانشگاه علوم پزشکی تهران در رشته تخصص زنان شروع به تحصل کردند و سال ۹۵ از دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ تحصیل شدند. ایشان دوران فلوشیپ فوق تخصص لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی را در دانشگاه ایران گذرانده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
نمونه‌کار‌های بیشتر...