logo

بهترین پزشک کیست تخمدان در تهران و تخصص او

بهترین پزشک کیست تخمدان در تهران و تخصص او به شما کمک می کند تا بهترین درمان را تجربه کنید. کیست تخمدان یکی از مشکلاتی است که اکثر خانم ها در سراسر دنیا با آن درگیری می شوند و کم و بیش تعدادی از آنها را دچار ناباروری می کند. چون برخی درمان های دارویی و یا جراحی منجر به از دست رفتن ذخیره تخمدان می شوند. به همین دلیل نیمی از زنان جامعه از درمان کیست تخمدان واهمه دارند. در این مطلب با بهره گیری از تجربیات دکتر رویا شهریاری پور به شما  در انتخاب بهترین متخصص برای درمان کیست تخمدان کمک می کنیم. دکتر رویا شهریاری پور بهترین جراح لاپاراسکوپی تهران است که در درمان بیماری هایی مانند کیست تخمدان تجربه بسیار بالایی دارد.

بهترین پزشک کیست تخمدان در تهران - 1

تخصص های بهترین پزشک کیست تخمدان در تهران

شناخت و درمان انواع بیماری های زنان

لاپاراسکوپی

هیسترکتومی

لاپاراتومی

کولپوسکوپی

ویژگی های بهترین پزشک کیست تخمدان در تهران

بهترین متخصص کیست تخمدان در تهران می بایست علاوه بر تخصص از چند ویژگی مهم برخوردار باشد. در این بخش از مطلب می خواهیم چند مورد از ویژگی های بسیار مهم بهترین دکتر کیست تخمدان در تهران را برای شما بیان کنیم.

تجربه، مهارت و تخصص را در کنار هم داشته باشد

بهترین دکتر کیست تخمدان در تهران زمانی می تواند به شما کمک کند که تجربه، مهارت و تخصص را در کنار هم داشته باشد. تخصصی که تجربه  و مهارتی با آن همراه نباشد، نمی تواند به درمان بیمار کمک کند. با توجه به اینکه کیست تخمدان یکی از بیماری های حساس است، بنابراین پزشک بهترین درمان را بر اساس تجربه های درمانی پیشین خود باید لحاظ کند.

صبور و با اخلاق باشد

بهترین پزشک کیست تخمدان در تهران با توجه به اینکه تعداد مراجعات بالایی از پایتخت و شهرستان ها دارد، سعی می کند صبور باشد. برخورد صبورانه یک پزشک برای بیمار از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که او با نگرانی های متعدد از درمان و ناباروری پس از آن به پزشک مراجعه می کند. یک پزشک خوب برای درمان کیست تخمدان با اخلاق و صبر و بردباری که دارد، می تواند اطمینان بیشتری به بیمار از بیان دغدغه های خود در این مورد بدهد.

شناخت خوبی نسبت به انواع کیست های تخمدان داشته باشد

بهترین دکتر زنان برای کیست تخمدان با توجه به درمان های متعددی که در این زمینه انجام می دهد، شناخت خوبی نسبت به انواع کیست ها دارد. مهم نیست شما چه نوع کیستی دارید، بهتر دکتر کیست تخمدان به شما بهترین درمان را توصیه می کند. با توجه به اینکه اکثر خانم ها در شرایط حاد متوجه کیست تخمدان می شوند، بهترین درمان برای آنها جراحی خواهد بود. یک دکتر خوب برای کیست تخمدان سعی می کند با حفظ شرایط باروری، جراحی را انجام دهد. به گونه ای که بیمار بتواند پس از آن برای بارداری اقدام کند.

شرایط را به طور کامل برای بیمار شرح دهد

بهترین دکتر زنان برای درمان کیست تخمدان پس از انجام بررسی های دقیق و کامل، برای شما وضعیت را بطور کامل شرح می دهد. اینکه شما وضعیت خود را به خوبی بدانید و از شرایط پس از درمان هم به خوبی آگاه شوید، اهمیت بسیار بالایی دارد. بهترین متخصص کیست تخمدان در تهران پیش از انجام هر درمانی، شما را از وضعیتی که دارید مطلع می کند. تمامی مراحل و شرایط درمان را شرح می دهد و پس از انتخاب شما رویه درمان را شروع می کند.

تنها در موارد خاص بیمار را به پزشک دیگر ارجاع دهد

بهترین دکتر کیست تخمدان در تهران تنها زمانی شما را به پزشک دیگری ارجاع می دهد که تشخیص دهد همکار خود می تواند بیشتر به شما کمک کند. البته با تخصصی که دارد، خود می تواند برای درمان به شما کمک کند اما با توجه به اینکه همکاران ایشان به صورت تخصصی در یک زمینه فعالیت می کنند، اقدام به معرفی می کند. 

دکتر رویا شهریاری پور بهترین دکتر کیست تخمدان در تهران

بهترین پزشک کیست تخمدان در تهران با توجه به تمامی مواردی که بیان شد، دکتر رویا شهریاری پور می باشد. دکتر رویا شهریاری پور، متخصص و فلوشیپ لاپاراسکوپی است. تخصص های لاپاراسکوپی، هیسترکتومی، لاپاراتومی و تشخیص و درمان دکتر رویا شهریاری پور باعث شده شهرت روزافزونی در تهران داشته باشد. برای دریافت نوبت و مراجعه حضوری می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس مطب سعادت آباد

شماره تماس مطب تهرانپارس

کلام پایانی

بهترین دکتر برای درمان کیست تخمدان در تهران کسی است که مهارت، تجربه و تخصص را در کنار هم داشته باشد. علاوه بر اینکه تخصص های لازم برای تشخیص و انتخاب بهترین درمان را دارد. یک متخصص زنان خوب که همه ویژگی های لازم برای معرفی به عنوان بهترین متخصص زنان برای درمان کیست تخمدان را داشته باشد، دکتر رویا شهریاری پور است. در این مطلب هر آنچه می توانست در این زمینه به شما در یافتن دکتر خوب برای درمان کیست تخمدان کمک کند را بیان کردیم. در صورتی که در این زمینه سوالی دارید، می توانید در انتهای این مطلب و در بخش دیدگاه ها آن را با ما در میان بگذارید. 

دکتر رویا شهریاری پور

دکتر رویا شهریاری پور در سال ۱۳۸۷ از دانشگاه علوم پزشکی تنکابن در رشته پزشکی عمومی فارغ‌التحصیل شدند. سپس طرح پزشک عمومی را به مدت ۳ سال در استان بوشهر خدمت کردند. سال ۹۱ در دانشگاه علوم پزشکی تهران در رشته تخصص زنان شروع به تحصل کردند و سال ۹۵ از دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ تحصیل شدند. ایشان دوران فلوشیپ فوق تخصص لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی را در دانشگاه ایران گذرانده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
نمونه‌کار‌های بیشتر...