logo

بهترین متخصص زنان در سعادت آباد چه کسی است؟

بهترین متخصص زنان در سعادت آباد، تهران و ایران کسی که بتواند بهترین متد درمانی را تجویز کند. این روزها شاهد بیماری های مختلف زنان هستیم که هر یک درمان مختص خود را دارند. در صورت عدم درمان هم ممکن است با مشکلات حادتر مانند سرطان دهانه رحم، سرطان پستان و این قبیل بیماری ها مواجه شوید. قطعاً با مراجعه به یک پزشک متخصص زنان که در کار خود خبره است، برای درمان اطمینان خاطر بیشتری خواهید داشت. اینجا قصد داریم بهترین دکتر زنان سعادت آباد دکتر شهریاری پور و خدماتی که به بیمار ارائه می دهد را به شما معرفی کنیم.

بهترین متخصص زنان در سعادت آباد چه کسی است؟
بهترین متخصص زنان در سعادت آباد

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر لاپاراسکوپی در سعادت آباد

مهمترین شاخص ها برای  بهترین متخصص زنان در سعادت آباد

تجربه و تخصص داشته باشد

فوق تخصص زنان در سعادت آباد باید تخصص کافی برای هر یک از روش های درمانی را داشته باشد. بحث تجربه و تخصص دو موضوع تفکیک ناپذیر هستند. داشتن تجربه در کنار تخصص برای یک پزشک، بیمار را آسوده خاطر می کند. چرا که روش های درمانی را با اطمینان بیشتری به بیمار توصیه می کند.

به بیمار احساس خوبی بدهد

بیمار زمانی که با بیماریهایی از جمله فیبروم، پلیپ، آندومتریوز و موارد دیگر مواجه می شود، اولین واکنش او پریشانی است. بنابراین پزشک با لحاظ کردن این موضوع در مورد شرایط جسمی بیمار صحبت کند. با ارائه روش درمان، مراحل آن و بهبودی که حاصل می شود، سعی کند ذهن بیمار را آرام و درعین حال آماده کند.

پیگیر وضعیت بیمار باشد

برای بهترین متخصص زنان سعادت آباد و دیگر نقاط تهران یا ایران، دلسوز بودن و پیگیری بودن یک شاخص بسیار مهم است. بسیاری از پزشکان برای بیماران یک پرونده و آرشیو ایجاد می کنند که در آن تمامی مشکلات بیمار قید شده است. پزشک با بررسی دقیق و پیگیری آنها از سوی بیمار، می تواند بهتر در مورد رویه درمان تصمیم گیری کند.

بهترین روش درمانی را تجویز کند

بهترین دکتر زنان در سعادت آباد کسی است که منافع شخصی خود را در نظر نگیرد. بلکه روش درمانی صحیح، هر چند کم هزینه را برای بیمار تجویز کند. متاسفانه برخی از پزشکان به جای در نظر گرفتن وضعیت جسمی بیمار، به دنبال منافع مالی خود هستند. یک فلوشیپ با تخصصی که دارد به دنبال درمان صحیح است و مسائل مالی را کمتر در نظر می گیرد.

برای بررسی وضعیت بیمار زمان بیشتری صرف کند

بهترین متخصص زنان در سعادت آباد می بایست مشکل هر بیمار را در هر جلسه به صورت دقیق بررسی کند. مهم نیست چقدر زمان می برد! مهم این است که نکته ای که می تواند وضعیت جسمی بیمار را بهبود بخشد، از قلم نیفتد.

امکانات کافی در مطب داشته باشد

بهترین متخصص زنان در سعادت آباد کسی است که آسایش و راحتی بیمار برای او مطرح است. بنابراین در مطب امکانات لازم برای سونوگرافی، تست پاپ اسمیر و سایر روش های تشخیصی را داشته باشد. در حال حاضر اکثر پزشکان که در زمینه زنان فعالیت می کنند، انواع سونوگرافی ها را در مطب خود انجام می دهند.

تخصص های بهترین متخصص زنان در سعادت آباد

بهترین متخصص زنان در سعادت آباد، هر نقطه دیگر از تهران و ایران تخصص های متفاوتی دارد. به عنوان مثال یک متخصص زنان ممکن است تنها در زمینه زایمان و نازایی فعالیت کند. در حالی که یک متخصص دیگر در زمینه جراحی بصورت تخصصی فعالیت کند. به این ترتیب برای کسب دانش بیشتر، دوره فلوشیپ تخصصی را برای درمان های پیچیده تر می گذراند. تخصص هایی که امروزه یک متخصص زنان باید داشته باشد، به ترتیب عبارتند از:

لاپاراسکوپی

لاپاراتومی

هیستروسکوپی

کولپوسکوپی

دکتر شهریاری پور متخصص زنان در سعادت آباد

همانطور که گفتیم دکتر رویا شهریاری پور بهترین پزشک زنان سعادت آباد هستند. ایشان دارای فلوشیپ لاپاراسکوپی، هیستروسکوپی و کولپوسکوپی از دانشگاه تهران می باشند. بسیاری از بیماران فیبروم رحم، پلیپ رحم، آندومتریوز، hpv، زگیل تناسلی و سرطان زیر نظر دکتر شهریاری پور درمان شده اند. ایشان از روش های درمان با آسیب و عوارض کمتر برای بیمار استفاده می کنند که بیمار پس از درمان شرایط بهتری را تجربه کند.

بهترین متخصص زنان برای جراحی لاپاراسکوپی

بهترین پزشک زنان سعادت آباد دکتر شهریاری پور عمل لاپاراسکوپی را با کمترین عوارض در بیمارستان انجام می دهند. در این روش درمانی چند برش کوچک روی شکم بیمار زده می شود. دستگاه لاپاراسکوپ به پزشک کمک می کند نواحی داخلی شکم را ببینید. در صورت مشاهده هر گونه عارضه آن را خارج می کند. در نهایت روند جراحی با بستن برش ها به پایان می رسد. پزشک با مشاهده هر گونه مورد مشکوک در جراحی، نمونه را برای پاتولوژی ارسال می کند.

بهترین متخصص زنان برای هیستروسکوپی

بهترین متخصص زنان در سعادت آباد دکتر شهریاری پور علاوه بر لاپاراسکوپی، هیستروسکوپی نیز انجام می دهند. این روش درمانی را می توان برای درمان عارضه هایی که در رحم تشکیل می شوند، استفاده کرد. به عنوان نمونه می توان به فیبروم های داخل رحمی و آندومتر که در نواحی داخلی رشد کرده اند، اشاره کرد. در روش هیستروسکوپی از یک ابزار به نام هیستروسکوپ استفاده می شود. در واقع هیستروسکوپ مانند روش تست پاپ اسمیر دهانه رحم را باز می کند. سپس پزشک با استفاده از ابزار و دستگاه هیستروسکوپ، درمان لازم را انجام می دهد. جالب است بدانید از این روش برای درمان نازایی نیز استفاده می شود.

کولپوسکوپی

کولپوسکوپی روشی دیگر در درمان بیماری های زنان است که توسط بهترین دکتر زنان در سعادت آباد دکتر شهریاری پور انجام می شود. می توان کولپوسکوپی را به عنوان یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری هایی مانند زگیل تناسلی و hpv معرفی کرد. در واقع پزشک متخصص زنان از ابزاری به نام کولپوسکوپ برای بررسی وضعیت دهانه رحم استفاده می کند. تفاوت آن با پاپ اسمیر در دقت و وضوحی است که با استفاده از چراغ به پزشک می دهد، می باشد.

لاپاراتومی

این عمل از جمله روش های درمانی است که به صورت باز انجام می شود و عوارض بسیاری بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد. علاوه بر اینکه بیمار درد بسیار زیادی را پس از عمل تجربه می کند. فوق تخصص زنان در سعادت آباد دکتر شهریاری پور بیش از لاپاراتومی، جراحی به روش لاپاراسکوپی را توصیه می کنند. چرا که بیمار خیلی زودتر می تواند به روال طبیعی خود بازگردد.  

هیسترکتومی

هیسترکتومی یکی از جراحی های مهم برای برداشتن رحم و تخمدان است. یک متخصص زنان با تمام ویژگی ها و تخصص هایی که دارد، این جراحی را با در نظر گرفتن شرایط باروری انجام می دهد. دکتر رویا شهریاری پور بهترین دکتر هیستروسکوپی تهران است که این جراحی را با کمترین عوارض انجام می دهد.

جراحی های زیبایی زنان

در جوامع مختلف ظاهر ناحیه تناسلی برای بسیاری از زنان اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل پزشکان برای برطرف کردن این مشکلات برای زنان، روش های جدیدی را معرفی کرده اند. یکی از این روش ها جراحی ترمیمی زنان برای ناحیه تناسلی می باشد. در این عمل قسمتهایی از نواحی خارجی ناحیه تناسلی برداشته می شود تا ظاهر ناحیه تناسلی زیباتر شود. بهترین متخصص زنان در سعادت آباد دکتر شهریاری پور این عمل را برای بسیاری از زنان انجام دادن و نتیجه آن چیزی جز رضایت بیمار نبوده است.

زمان مراجعه به بهترین متخصص زنان در سعادت آباد

زمان مراجعه به بهترین متخصص زنان در سعادت آباد، زمانی است که مشکلی در قاعدگی، نازایی و یا بیماری وجود داشته باشد. یک متخصص زنان، انواع بیماری های زنان را درمان می کند. زمانی که احساس کردید علائمی از یک بیماری زنان دارید، می توانید به دکتر زنان در سعادت آباد مراجعه کنید تا تشخیص های لازم برای شما انجام شود. اینکه دردهایی را در ناحیه رحم و تخمدان خود به طور مکرر احساس می کنید، این مسئله طبیعی نیست. می تواند نشانه ای از یک بیمار باشد که شما از آن بی خبر هستید. جهت اطمینان از وجود مشکل بهتر است هر چه زودتر به متخصص زنان مراجعه کنید.

کلام پایانی

فوق تخصص زنان در سعادت آباد به شما در تشخیص هر گونه بیماری اعم از اندومتریوز، فیبروم و کیست های تخمدان کمک می کند. از جمله مواردی که می بایست به آنها توجه داشته باشید، وجود بیماری است که به نوبه خود می تواند مشکلات بزرگتری را ایجاد کند. برای اینکه با چالش های بزرگ درمانی روبرو نشوید، بهتر است به صورت دوره ای زیر نظر متخصص زنان باشید. به این ترتیب می توانید از بروز هرگونه مشکل پیشگیری کنید و سلامتی جسمی خود را تضمین کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید در انتهای این مطلب و در بخش دیدگاه ها آن را با ما در میان بگذارید.

دکتر رویا شهریاری پور

دکتر رویا شهریاری پور در سال ۱۳۸۷ از دانشگاه علوم پزشکی تنکابن در رشته پزشکی عمومی فارغ‌التحصیل شدند. سپس طرح پزشک عمومی را به مدت ۳ سال در استان بوشهر خدمت کردند. سال ۹۱ در دانشگاه علوم پزشکی تهران در رشته تخصص زنان شروع به تحصل کردند و سال ۹۵ از دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ تحصیل شدند. ایشان دوران فلوشیپ فوق تخصص لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی را در دانشگاه ایران گذرانده اند.

یک پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
نمونه‌کار‌های بیشتر...