logo

بهترین متخصص زنان در تهرانپارس

بهترین متخصص زنان در تهرانپارس دکتر رویا شهریاری پور متخصص لاپاراسکوپی پیشرفته است. دکتر شهریاری پور در چند سال گذشته به عنوان بهترین جراح لاپاراسکوپی در سعادت آباد شناخته شدند. اگر به پزشک زنان مراجعه کردید و فیبروم یا کیست تخمدان برای شما تشخیص داده شد، احتمالاً در پی آن نام لاپاراسکوپی را شنیده اید. لاپاراسکوپی تنها یکی از روش های درمانی است که بهترین متخصص زنان از آن برای درمان فیبروم، آندومتریوز و کیست استفاده می کند. یک متخصص زنان خوب باید ویژگی های مختلفی داشته باشد تا از لحاظ درمان اطمینان خاطر بیشتری به بیمار بدهد. در ادامه این مطلب قصد داریم در مورد بهترین متخصص زنان در تهرانپارس و ویژگی هایی که باید داشته باشید، صحبت کنیم.

بهترین متخصص زنان در تهرانپارس را چگونه پیدا کنم؟
بهترین متخصص زنان در تهرانپارس را چگونه پیدا کنم؟

چگونه بهترین متخصص زنان در تهرانپارس را پیدا کنم؟

پزشکان زیادی به عنوان بهترین فوق تخصص زنان در تهران شناخته شده اند. شما بیش از انتخاب متخصص باید به خوبی در مورد او تحقیق کنید. دانش هایی که فراگرفته، تخصص ها و تجربیاتی که دارد از مهمترین آیتم هایی هستند که در انتخاب بهترین متخصص به شما کمک می کنند.

بهترین متخصص زنان در تهرانپارس کسی است که بتواند به شما در درمان بسیاری از بیماری ها کمک کند. برخی از متخصصین تنها روی تخصص زنان و زایمان کار می کنند. دیگر متخصصان در زمینه تخصص نازایی و باروری کار می کنند و برخی دیگر روی تخصص جراحی خود کار می کنند. در پی آن نیز دانش خود را در این راستا ارتقا می دهند. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی های بهترین دکتر زنان در تهران صحبت کنیم. با ما همراه باشید و این مطلب پربار را از دست ندهید.

 ویژگی های بهترین متخصص زنان در تهرانپارس

بهترین متخصص زنان در تهرانپارس، سعادت آباد و هر نقطه از تهران و ایران باید این توانایی را داشته باشد که بتواند بیماریهای زنان را درمان کند. به عنوان یک زن شما باید در قبال خوشبختی و انتخاب های خود در زندگی، احساس مسئولیت کنید. پس باید مسائل مراقبت از خود را پیگیری کنید.

مراجعه به بهترین متخصص زنان در تهران یکی از گام های مهمی است که شما به عنوان یک زن باید برای مراقبت از خود بردارید. مشکلاتی مانند پریودی نامنظم، دوران یائسگی و هر مشکل دیگر نیاز به یک متخصص زنان دارد که مانند یک دوست و پزشک مراقبت های اولیه با شما برخورد کند.

بهترین متخصص زنان در تهرانپارس و تهران
متخصص زنان خوب باید چند ویژگی مهم داشته باشد

برای دریافت بهترین درمان شما می بایست بهترین پزشک و متخصص زنان را هوشمندانه و خوب انتخاب کنید. او باید شهرت خوبی داشته باشد و تمام ویژگی های یک متخصص زنان خوب و ایده آل را داشته باشد.

برای کمک به شما در مورد انتخاب بهترین متخصص زنان در تهرانپارس، ویژگی های یک پزشک متخصص زنان را در ادامه با شما مطرح خواهیم کرد.

باید مدرک پزشکی معتبر و تخصص داشته باشد

اگر قرار است به مطب بهترین متخصص زنان در تهرانپارس مراجعه کنید، ابتدا مطمئن شوید او مدرک معتبر از یک دانشگاه معتبر دارد. این به شما اطمینان می دهد که پزشک تمامی اصول و مهارت های لازم را برای درمان بیماران فراگرفته است. بهترین متخصص پیش از هر چیز به شما پیشنهاد جراحی نمی دهد، بلکه از شما می خواهد که ابتدا درمانهای دارویی را تجربه کنید.

در دسترس باشد

بهترین متخصص زنان در تهران و تهرانپارس را که پیدا کنید، باید به این نکته توجه کنید که در دسترس باشد. بسیاری از پزشکان ماهی یکبار بیمار را ویزیت می کنند و ممکن است تا شش ماه از سال را نباشند. این بدترین حالت ممکن است که برای یک بیمار بوجود می آید. البته اگر بتوانید به صورت آنلاین توسط متخصص ویزیت شوید، تا حدودی می توان روی این موضوع تجدید نظر کرد.

بطور معمول بهترین متخصص زنان در تهرانپارس، قابل اعتماد و در دسترس می باشد. یعنی شما علاوه بر مطب می توانید او را در بیمارستان و یا مراکز پزشکی نیز بیابید.

بهترین متخصص زنان باید دلسوز باشد

بهترین دکتر فوق تخصص زنان در تهرانپارس، تهران و هر نقطه از ایران می بایست دلسوز، مهربان و با اخلاق باشد. یک متخصص زنان واقعی مراقبت های دلسوزانه خود را به بیمار ارائه می دهد. ذات خوب یک متخصص است که می تواند ارتباط خوبی با بیمار برقرار کند. شاید شنیدن صحبت های بسیاری از بیماران از نظر بسیاری از افراد خسته کننده باشد. در حالی که متخصص صبور و دلسوز، به خوبی می داند باید چه رفتاری با هر بیمار داشته باشد.

به بیمار اعتماد به نفس بیشتری بدهد

شما پس از ورود به اتاق پزشک دچار استرس و نگرانی های متعدد می شوید. بهترین متخصص زنان کسی است که بتواند در چنین شرایطی شما را آرام کند و سپس با شما ارتباط بگیرد. به این ترتیب شما به راحتی قادر خواهید بود مشکل خود را با او مطرح کنید. همه این موارد شاید بسیار ساده به نظر برسند اما در انتخاب بهترین دکتر زنان در تهرانپارس به شما کمک می کنند.

صریح و در عین حال پرسشگر خوبی باشد

اینکه یک پزشک فقط صریح باشد، شاید چندان موضوع خوشایندی به نظر نرسد اما بیمار نیاز دارد که با واقعیت روبرو شود. بنابراین بهترین متخصص زنان باید کسی باشد که سوالات خود را به صورت کنجکاوانه اما ملایم بپرسد. این پرسش ها به متخصص در تشخیص مشکل اصلی کمک می کند. ممکن است بیمار با دریافت این پرسش ها، به جواب بسیاری از سوالات خود برسد.

بهترین متخصص زنان در تهران باید محترمانه با بیمار برخورد کند

هیچ دو نفری نمی توانند شبیه هم باشند. یک متخصص زنان با تجربه می داند که هر بیمار منحصر به فرد است. برخی بیماران ممکن است در مورد مسائل مربوط به زنان خود به راحتی صحبت کنند. در حالی که برخی دیگر ممکن است مردد و خجالتی باشند و به سختی بسیاری از مسائل را مطرح کنند.

بهترین متخصص زنان در تهران و ایران
بهترین برخورد با بیمار را باید داشته باشد

بهترین دکتر فوق تخصص زنان در تهرانپارس و دیگر نقاط تهران می بایست به همه بیماران خود با احترام و شفقت یکسان نگاه کند. تنها این برخورد متخصص زنان است که باعث می شود زنان بتوانند در مورد مسائل خصوصی خود راحت تر صحبت کنند.

رفتار آرامی داشته باشد

بهترین متخصص زنان در تهرانپارس می بایست رفتار آرامی داشته باشد تا بیمار آشفته نشود. چرا که مسائل خصوصی مربوط به حریم خصوصی هر فرد هستند و هر شخصی به راحتی نمی تواند در مورد آنها صحبت کند.

تخصص های لازم را داشته باشد

زنان یک رشته تخصصی است که تمام مشکلات سلامتی یک زن را پوشش می دهد. متخصص زنان به مشکلات بیمار اشراف کامل خواهد داشت. حتی کوچکترین جزئیات را مورد بررسی قرار می دهد. در واقع متخصص زنان اشتیاق صادقانه برای تحقیق کامل در مورد مسائل بیماران دارد و این یکی از بهترین ویژگی های او است.

کلام پایانی

در این مطلب هر آنچه می توانست به شما در یافتن بهترین دکتر زنان در تهرانپارس کمک کند را بیان کردیم. دکتر رویا شهریاری پور دکتر زنان خوب برای لاپاراسکوپی است که انواع بیماری های زنان را درمان می کنند. فلوشیپ تخصصی لاپاراسکوپی که بهترین درمان ها را برای بانوان رقم زده است.

دکتر رویا شهریاری پور

دکتر رویا شهریاری پور در سال ۱۳۸۷ از دانشگاه علوم پزشکی تنکابن در رشته پزشکی عمومی فارغ‌التحصیل شدند. سپس طرح پزشک عمومی را به مدت ۳ سال در استان بوشهر خدمت کردند. سال ۹۱ در دانشگاه علوم پزشکی تهران در رشته تخصص زنان شروع به تحصل کردند و سال ۹۵ از دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ تحصیل شدند. ایشان دوران فلوشیپ فوق تخصص لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی را در دانشگاه ایران گذرانده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
نمونه‌کار‌های بیشتر...