logo

بهترین جراح لاپاراسکوپی تهران را چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین جراح لاپاراسکوپی تهران را چگونه انتخاب کنیم؟ چه زمانی به این جراحی نیاز داریم و چرا باید آن را انجام دهیم؟ به نظر میرسد متخصص زنان برای درمان مشکل فعلی شما این روش را پیشنهاد کرده و شما نمی دانید برای انجام آن به کدام پزشک مراجعه کنید. اگر در مورد این جراحی اطلاعات چندانی ندارید، میتوانید به مقاله لاپاراسکوپی رحم چگونه انجام می شود، مراجعه کنید. در این مطلب می خواهیم هر آنچه که به شما در انتخاب بهترین دکتر لاپاراسکوپی در تهران کمک می کند را بیان کنیم. ناگفته نماند در این مطلب از بیانات خانم دکتر رویا شهریاری پور بهترین دکتر لاپاراسکوپی در سعادت آباد کمک می گیریم. دکتر رویا شهریاری پور دارای فلوشیپ تخصصی لاپاراسکوپی است و از جراحی لاپاراسکوپی برای درمان انواع بیماری های زنان استفاده می کند.

بهترین جراح لاپاراسکوپی تهران

ویژگی های بهترین جراح لاپاراسکوپی تهران

تخصص

بهترین جراح لاپاراسکوپی تهران پیش از هر چیز باید تخصص و دانش این جراحی را داشته باشد. اکثر متخصصین زنان برای گرفتن تخصص این جراحی باید فلوشیپ تخصصی را دریافت کنند. فلوشیپ تخصصی لاپاراسکوپی به این معنا است که جراح به صورت تخصصی تمامی دوره های تئوری و عملی را گذرانده است. منظور از دوره های عملی، انجام انواع جراحی و درمان انواع بیماری های زنان در کنار مطرح ترین و برگزیده ترین پزشکان است. حتما هنگام مراجعه به متخصص زنان به تمامی این موارد توجه داشته باشید.

تجربه

مهمترین ویژگی که باید بهترین جراح لاپاراسکوپی تهران داشته باشد، تجربه است. تجربه سهم بزرگی را در کنار دانش و تخصص ایفا می کند. یک متخصص زنان و جراح لاپاراسکوپی با انجام جراحی هایی مانند لاپاراسکوپی فیبروم رحم، لاپاراسکوپی اندومتریوز و لاپاراسکوپی کیست تخمدان سطح بالایی از تجربه را بدست می آورد. شما می بایست درمان هایی که یک متخصص زنان در این زمینه انجام داده را در نمونه کارهای او دنبال کنید یا از بیماران او پرس و جو کنید. مطمئنا هیچکس صریح تر از بیماران متخصص زنان نمی تواند واقعیت ها را برای شما بیان کند.

مجهز بودن بیمارستان

بهترین جراح لاپاراسکوپی تهران در بهترین بیمارستان ها که از بروزرترین تجهیزات برخوردار باشند و خدمات باکیفیتی ارائه می دهند، جراحی می کند. در صورتی که بیمارستان از این تجهیزات برخوردار نباشد، جراح برای تهیه آنها اقدام می کند. بکارگیری بروزترین تجهیزات درصد موفقیت عمل را افزایش می دهد. هر چقدر تجهیزات جدیدتر و بروزتر باشند، دیگر مشکلات و خطاهای تجهیزات قبلی را ندارند.

تیم جراحی حرفه ای

بهترین دکتر لاپاراسکوپی در تهران بهترین تیم را برای انجام جراحی انتخاب می کند. چرا که داشتن یک تیم حرفه ای سهم بزرگی از یک عمل خوب و رضایت بخش را تشکیل می دهد. بیمارستان های مجهز و با خدمات خوب، معمولاً از تیم حرفه ای هم برخوردار هستند. چرا که رضایت بیماران و شهرت نیک بیمارستان و تیم پزشکی برای آنها بسیار مطرح است. بنابراین متخصص زنان برای انجام انواع جراحی های لاپاراسکوپی به این موضوع توجه داشته باشد و شرایط مطلوبی را برای بیمار فراهم کند.

شفاف سازی

بهترین دکتر لاپاراسکوپی در تهران پیش از انجام این جراحی میداند که بیمار سوالات متعددی دارد و در ابهامی بس ناگفتنی به سر میبرد. به این ترتیب تمامی اتفاقاتی که در این جراحی خواهد افتاد را برای او بیان می کند. هر آنچه که قبل از عمل باید انجام دهد، هر آنچه که طی عمل اتفاق می افتد و هر آنچه که باید بعد از عمل انجام دهد. همه را به صورت شفاف بیان می کند. هر چقدر هم ممکن است بیمار را منصرف کند، با این وجود حقایق را از سبک بیهوشی، سرپایی بودن عمل و مدت زمان بهبودی کوتاه بیان خواهد کرد.

دکتر رویا شهریاری پور بهترین جراح لاپاراسکوپی تهران

بهترین دکتر لاپاراسکوپی در تهران دکتر رویا شهریاری پور است که تجربه بالایی در انجام انواع جراحی های لاپاراسکوپی دارد. دکتر شهریاری پور تمامی ویژگی هایی که در این مطلب بیان شد را دارا می باشد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به ویدئوهای رضایتمندی بیماران در سایت مراجعه کنید و از انتخاب خود اطمینان حاصل کنید. علاوه بر اینکه از دکتر شهریاری پور در انجمن های مختلف مردمی به نام نیک، تجربه و تخصص یاد شده است. دکتر رویا شهریاری پور بدون شک یکی از بهترین جراحان لاپاراسکوپی در تهران است. فعالیت ها و رتبه نخست کشوری در رشته فلوشیپ فوق تخصص لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی دانشگاه علوم پزشکی ایشان خبر از تخصص ایشان می دهد.

کلام پایانی

با در نظر گرفتن موارد گفته شده، سعی کنید هنگام انتخاب بهترین دکتر لاپاراسکوپی در تهران به رزومه، اعتبار، تجربه و سوابق او دقت کنید. در این مطلب هر آنچه می توانست به شما در انتخاب بهترین متخصص زنان برای انجام این جراحی کمک کند را بیان کردیم. ویژگی هایی که باید داشته باشد و در نهایت بهترین جراح لاپاراسکوپی در تهران را به شما معرفی کردیم. خانم دکتر رویا شهریاری پور که در چند سال گذشته موفقیت های بسیاری را در این زمینه از آن خود کرده است. در صورت داشتن هر گونه سوال در این زمینه می توانید در انتهای این مقاله و در بخش دیدگاه ها آن را با ما در میان بگذارید.

مقالات پیشنهادی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جراحی لاپاراسکوپی:

دکتر رویا شهریاری پور

دکتر رویا شهریاری پور در سال ۱۳۸۷ از دانشگاه علوم پزشکی تنکابن در رشته پزشکی عمومی فارغ‌التحصیل شدند. سپس طرح پزشک عمومی را به مدت ۳ سال در استان بوشهر خدمت کردند. سال ۹۱ در دانشگاه علوم پزشکی تهران در رشته تخصص زنان شروع به تحصل کردند و سال ۹۵ از دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ تحصیل شدند. ایشان دوران فلوشیپ فوق تخصص لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی را در دانشگاه ایران گذرانده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
نمونه‌کار‌های بیشتر...