بهترین دکتر کولپوسکوپی در تهران کیست؟

بهترین دکتر کولپوسکوپی در تهران کیست؟ او متخصص زنانی است که تجربه و مهارت کافی در زمینه ناباروری، کمک باروری و خانواده را دارد. او قادر به شناسایی انواع سلول های غیر طبیعی در ناحیه رحم و واژن می باشد. بهترین دکتر کولپوسکوپی، دهانه رحم را از سرطانی بودن بررسی می کند. در صورت وجود هرگونه ناهنجاری با برداشتن یک نمونه از بافت رحم، مشکل بیمار را بصورت آزمایشگاهی بررسی می کند. پزشک زمانی کولپوسکوپی را توصیه می کند که تست پاپ اسمیر شما مشکل داشته باشد. در این مطلب می خواهیم با بهره گیری از دانش و تجربه خانم دکتر رویا شهریاری پور بیشتر در این مورد صحبت کنیم. دکتر رویا شهریاری پور بهترین متخصص زنان در سعادت آباد است که بع انواع روش های تشخیصی و درمانی مسلط است.

بهترین دکتر کولپوسکوپی در تهران

بهترین دکتر کولپوسکوپی در تهران چه کسی است؟

بهترین دکتر کولپوسکوپی در تهران به شما کمک می کند از سلامتی رحم و واژن خود مطلع شوید. اگر مشکوک به بیماری رحم و واژن باشید، کولپوسکوپی برای شما تجویز می شود. در طول انجام کولپوسکوپی، متخصص ابزاری به نام کولپوسکوپ را وارد رحم می کند. پس از اطمینان از وجود بیماری، روند درمان با بیمار مطرح می شود. بیمار نیز می بایست پس از درمان، هر چند وقت یکبار این تست را انجام دهد.

بهترین دکتر کولپوسکوپی در صورت غیر طبیعی بودن نتیجه تست پاپ اسمیر، به شما کولپوسکوپی را توصیه می کند. اگر پزشک ناحیه ای غیرعادی از سلول ها را در طی کولپوسکوپی پیدا کند، نمونه ای از بافت را برای آزمایش های دقیق تر بر میدارد. نتیجه نهایی پس از انجام آزمایشات مشخص می شود.

چه زمانی پزشک بهترین دکتر کولپوسکوپی در تهران را توصیه می کند؟

بهترین دکتر کولپوسکوپی تهران زمانی که مشکوک به سرطان دهانه رحم و زگیل تناسلی باشید، کولپوسکوپی را به شما توصیه می کند. ممکن است شما خونریزی در فواصل بین پریودی، پس از یائسگی و بعد از رابطه جنسی داشته باشید.

بنابراین زمانی باید کولپوسکوپی را انجام دهید که تغییرات غیر طبیعی دهانه رحم در تست پاپ اسمیر شما دیده شده باشد. علاوه بر این ممکن است پزشک کولپوسکوپی را برای بررسی وضعیت زگیل تناسلی روی دهانه رحم و التهاب دهانه رحم تجویز کند. گاهی با استفاده از کولپوسکوپی رشد و خوش‌خیمی پولیپ، درد و خونریزی ارزیابی می شود.

بهترین دکتر کلپوسکوپی در تهران- تفاوت پاپ اسمیر با کلپوسکوپی
پاپ اسمیر چه تفاوتی با کلپوسکوپی دارد؟

بهترین دکتر کولپوسکوپی تهران تجربه و مهارت بالایی در تشخیص بیماری ها و ناهنجاری های رحم دارد. وقتی علاوه بر خونریزی، تب و لرز و دردهای شکمی داشته باشید، از شما تست کولپوسکوپی گرفته می شود. البته بهتر است با وجود چنین علائمی نگران نشوید. چرا که این علائم ممکن است مقدمه ای برای شروع یک بیماری باشند. اینکه یک بیماری شروع شده و یک بیماری در شرف بوجود آمدن است، دو مسئله کاملاً متفاوت هستند. پس از انجام غربالگری ها می توان در مورد نحوه درمان هر یک تصمیم گیری کرد.

دکتر رویا شهریاری پور بهترین دکتر برای کولپوسکوپی در تهران

دکتر شهریاری پور بهترین دکتر کولپوسکوپی در تهران است که در زمینه لاپاراسکوپی، هیستروسکوپی و کولپوسکوپی فعالیت می کند. جراحی زیبایی زنان، درمان بیماری های زنان و زایمان نیز در گستره فعالیت های ایشان می باشد. در صورتی که در خود نشانه هایی از وجود بیماری احساس می کنید، می توانید به مطب دکتر شهریاری پور مراجعه کنید. دکتر شهریاری پور فوق تخصص لاپاراسکوپی پیشرفته است که بهترین دکتر زنان تهران در سعادت آباد می باشد.

معرفی بهترین دکتر کولپوسکوپی در تهران
چه کسی کولپوسکوپی را انجام می دهد؟

بهترین دکتر کولپوسکوپی شما را از وجود یا عدم وجود بیماری آگاه می کند. در واقع یک متخصص زنان خبره شما را به هیچ عنوان با شک و گمان نگران نمی کند. پس از بررسی و ارزیابی دقیق، با اطمینان در مورد مشکلی که دارید با شما صحبت خواهد کرد. مراحل درمان و مراقبت های پس از درمان را به صورت کامل و شفاف برای شما بیان می کند.

مراکز انجام کولپوسکوپی در تهران

بهترین دکتر کولپوسکوپی تهران تست کولپوسکوپی را در مطب انجام می دهد. متخصص زنان این کار را با استفاده از دستگاه کولپوسکوپ و بدون هیچ بیهوشی انجام می دهد. بنابراین شما نیازی به حضور در بیمارستان و یا مقدمات خاصی ندارید. هنگام انجام کولپوسکوپی دردی احساس نخواهید کرد اما در صورت نگرانی می توانید مسکن مصرف کنید.

بهترین دکتر کولپوسکوپی و مراکز انجام آن در تهران
مراکزی که کولپوسکوپی در آن انجام می شود؟

درد را به اندازه یک فشار خفیف مشابه نیشگون، هنگام ورود دستگاه احساس می کنید که قابل تحمل است. پس از انجام آن هم ممکن است علائم خفیفی مانند دردلگن، خونریزی و عفونت داشته باشید. اگر تب و لرز، خونریزی بسیار شدید و دل درد شدید داشتید، پزشک را از وضعیت خود مطلع کنید.

سوالاتی که از بهترین دکتر کولپوسکوپی در تهران پرسیده می شوند

تفاوت پاپ اسمیر با کولپوسکوپی چیست؟

بهترین دکتر کولپوسکوپی در تهران نمای دقیق تری از دهانه رحم و واژن نیاز دارد. این جزئیات دقیق با استفاده از کولپوسکوپی بدست می آید. پاپ اسمیر برای غربالگری و بررسی علل لکه بینی در زنان مورد استفاده قرار می گیرد. بنابرانی تست پاپ اسمیر مقدمه ای برای انجام کولپوسکوپی است.

اگر تست پاپ اسمیر شما مشکوک باشد، متخصص زنان از شما می خواهد که کولپوسکوپی را انجام دهید. چرا که تست پاپ اسمیر بسیاری از ناهنجاری های سلولی را در دهانه رحم به وضوح نشان نمی دهد. در کولپوسکوپی با استفاده از دستگاه کولپوسکوپ نور به اندازه کافی در محیط واژن و دهانه رحم تابیده می شود. نور دستگاه باعث می شود متخصص زنان دید بهتری به قسمت های داخلی و زنانه داشته باشد.

بهترین زمان انجام کولپوسکوپی چه زمانی است؟

کولپوسکوپی می بایست پس از اتمام دوره قاعدگی انجام شود. یعنی بیمار نباید خونریزی داشته باشد تا متخصص زنان بتواند وضعیت رحم را بررسی کند. اگر بیمار خونریزی خارج از چرخه قاعدگی داشته باشد، متخصص زنان با برخی داروها به قطع خونریزی کمک می کند. سپس با قطع شدن خونریزی، کولپوسکوپی را برای بیمار انجام می دهد.

تست کولپوسکوپی چند سال یکبار انجام می شود؟

این تست پس از اینکه شما مشکوک به بیماری خاصی بودید، به صورت دوره ای توسط پزشک متخصص انجام می شود. ممکن است پزشک سالی یکبار، هر دو سال یکبار یا پس از دوره درمان از شما بخواهد کولپوسکوپی انجام دهید. چرا که وضعیت دهانه رحم پس از درمان می بایست مورد ارزیابی قرار گیرد. ممکن است به جای کولپوسکوپی تست پاپ اسمیر را به شما توصیه کند. البته این موضوع بستگی به وضعیت جسمی و درمانی شما دارد.

کلام آخر در مورد بهترین دکتر کولپوسکوپی در تهران

با توجه به شناختی که در مورد کولپوسکوپی پیدا کردید، می دانید که باید در انتخاب پزشک دقت کنید. بهترین دکتر کولپوسکوپی در تهران با حساسیت بسیار زیادی این کار را انجام می دهد. چرا که می بایست وضعیت رحم، تغییرات سلولی و بافت را با دقت بررسی کند. این تست برای زنان باردار نیز انجام می شود و هیچ خطری برای آنها ندارد. عوارض بسیار کمی دارد و خطری سلامتی جنین را تهدید نمی کند.