logo

بهترین دکتر لاپاراسکوپی در سعادت آباد کیست؟

بهترین دکتر لاپاراسکوپی در سعادت آباد کیست؟ دکتر رویا شهریاری پور فوق تخصص لاپاراسکوپی پیشرفته در سعادت آباد تهران است. ایشان دارای فلوشیپ فوق تخصص لاپاراسکوپی پیشرفته هستند که آندومتریوز کیست تخمدان، فیبروم رحم و دیگر مشکلات زنان را با لاپاراسکوپی درمان می کنند. لاپاراسکوپی یکی از جدیدترین متدهای جراحی زنان است که عوارض کمتری نسبت به سایر جراحی ها دارد. انتخاب بهترین جراح لاپاراسکوپی زنان در سعادت آباد تهران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چرا که بیمار تا پیش از عمل دردهای بسیار زیادی دارد و به دنبال پزشک متخصص و باتجربه است تا از درد خلاص شود. در این مقاله قصد داریم به شما در انتخاب بهترین متخصص لاپاراسکوپی پیشرفته در سعادت آباد تهران کمک کنیم.

بهترین دکتر لاپاراسکوپی در سعادت آباد

ویژگی های بهترین دکتر لاپاراسکوپی در سعادت آباد

بهترین دکتر لاپاراسکوپی در سعادت آباد تهران، در وهله اول تمامی علائم و نشانه های بیمار را بررسی می کند. سپس پیش از اعلام هرگونه نظر قطعی، بیمار را برای انجام آزمایشات بیشتر به آزمایشگاه ارجاع می دهد. نتیجه سونوگرافی و آزمایش ها به متخصص لاپاراسکوپی پیشرفته کمک می کنند تا نظر قطعی خود را به بیمار بیان کند. به طور کلی بهترین دکتر لاپاراسکوپی در سعادت آباد باید دارای ویژگی های زیر باشد.

بهترین متخصص لاپاراسکوپی باید تجربه و مهارت کافی داشته باشد

بهترین فوق تخصص لاپاراسکوپی زنان در سعادت آباد باید به اندازه ای تجربه و مهارت داشته باشد که بیمار جراحی خوبی را تجربه کند. یعنی بیمار پس از انجام جراحی لاپاراسکوپی احساس بهتری نسبت به قبل از عمل داشته باشد. متاسفانه بسیاری از پزشکان با داشتن تجربه اندک، شرایط سختی را هنگام عمل و بعد از عمل برای بیمار ایجاد می کنند.

به توضیحات بیمار به دقت گوش کند

بهترین دکتر لاپاراسکوپی در سعادت آباد تهران می بایست شرایط بیمار را درک کند. به او اجازه دهد وضعیت خود را به طور کامل شرح دهد و با حوصله به صحبت های بیمار گوش کند. بیمار از وضعیت بوجود آمده بسیار مضطرب و نگران است. بنابراین ممکن است برخی موارد را در توضیحات خود از قلم بیندازد.

بهترین دکتر لاپاراسکوپی در سعادت آباد به صحبت های بیمار توجه می کند.
بهترین جراح لاپاراسکوپی به صحبت های بیمار با دقت گوش می کند.

پزشک با تجربه و تخصصی که دارد باید تمام مواردی که ممکن است بیمار فراموش کرده را از او بپرسد. همچنین تمام مواردی که بیمار بیان می کند و موارد که به آنها شک دارد را ضمیمه پرونده بیمار کند.

به کار خود علاقه مند باشد

بهترین جراح لاپاراسکوپی زنان در سعادت آباد می بایست به حرفه و شغل خود علاقه مند باشد. یعنی کار خود را صرفاً جهت درآمدزایی انجام ندهد و سلامتی و بهبودی بیمار برای او در اولویت باشد. وقتی پزشک به حرفه خود علاقه داشته باشد، نگرانی بیمار از درمان و جراحی را درک می کند. بنابراین شرایط بهتری را برای درمان او بکار می گیرد. آرامشی که یک بیمار از پزشک دریافت می کند، بیش از درمان اهمیت دارد.

بهترین دکتر لاپاراسکوپی باید نیروها و پرسنل خود را به خوبی مدیریت کند

بهترین دکتر لاپاراسکوپی در سعادت آباد و هر نقطه از تهران باید توان مدیریت پرسنل خود را داشته باشد. بخشی از آرامش بیمار پیش از عمل و بعد از عمل را پرسنل اتاق عمل تشکیل می دهد. اگر پرسنل رفتار مناسبی با بیمار داشته باشند، قطعاً بیمار جراحی خوبی خواهد داشت. پزشک با مدیریت پرسنل در این راستا می تواند شرایط بهتری را برای بیمار رقم بزند.

هماهنگی دستها  و چشم های بهترین دکتر لاپاراسکوپی در تهران

بهترین جراح لاپاراسکوپی در سعادت آباد و هر نقطه از تهران باید تمرکز کافی روی کار خود داشته باشد. یعنی هنگام عمل نگذارد هر موضوع دیگری خارج از حیطه عمل، روی ذهن او تاثیر بگذارد. همچنین دستها و چشم های او باید با هم هماهنگ باشند.

هماهنگی دست و چشم بهترین دکتر لاپاراسکوپی در سعادت آباد

همانطور که می دانید جراحی لاپاراسکوپی با استفاده از دوربین انجام می شود. در این جراحی پزشک می بایست به نمایشگر که تصویر داخلی بدن بیمار را نشان می دهد، نگاه کند. همزمان دستهای خود را برای جراحی حرکت دهد.

بهترین دکتر لاپاراسکوپی باید بتواند انواع بیماری های زنان را درمان کند

بهترین جراح لاپاراسکوپی در سعادت آباد باید بتواند تمامی بیماری های زنان را درمان کند. یعنی به عنوان بهترین دکتر لاپاراسکوپی اندومتریوز شناخته شده باشد. همانطور که می دانید آندومتریوز یکی از بیماری های شایع میان زنان است که به شکل های مختلف آنها را درگیر می کند. متدهای درمانی هم متناسب با وضعیت بیمار تغییر می کند.

شناخت و درمان بیماری های زنان توسط بهترین دکتر لاپاراسکوپی در سعادت آباد

فوق تخصص لاپاراسکوپی سعادت آباد تهران دکتر رویا شهریاری پور بیماران متعددی را در زمینه های مختلف از جمله آندومتریوز درمان کرده است. این بیماران پس از جراحی احساس بهتری داشتند و روند درمانی خود را ادامه دادند تا به بهبودی کامل رسیدند.

پیگیر وضعیت بیمار باشد

بهترین دکتر لاپاراسکوپی در سعادت آباد، تهران و هر نقطه از ایران می بایست پس از جراحی وضعیت بیمار را پیگیری کند. اینکه پزشک تنها بیمار را جراحی می کند، کافی نیست. بلکه پیگیری وضعیت او می بایست برای متخصص لاپاراسکوپی پیشرفته مهم باشد. بیمار نیز باید تا مدتها پس از جراحی تحت نظر متخصص زنان باشد. به این ترتیب کادر درمانی پزشک نوبت مراجعه بعدی به مطب را به بیمار یادآوری می کنند.

امکانات و تجهیزات لازم را در مطب داشته باشد

یکی از ویژگی های بسیار مهم که باید بهترین جراح لاپاراسکوپی در تهران داشته باشد، این است که تجهیزات مورد نیاز را در مطب داشته باشد. اهمیت وجود این امکانات در راحتی بیمار است. یعنی بیمار برای انجام سونوگرافی نیازی به رفتن به آن سوی شهر نداشته باشد. بلکه به راحتی در مطب بتواند این تصویربرداری را در عرض یک ساعت و بدون پرداخت هزینه بیشتر برای رفت و آمد انجام دهد.

امکانات مطبی بهترین دکتر لاپاراسکوپی در سعادت آباد
امکانات مطب بهترین جراح لاپاراسکوپی

چگونه بهترین پزشک برای لاپاراسکوپی رحم را انتخاب کنیم؟

لاپاراسکوپی رحم به تخصص و علم بالایی نیاز دارد و در صورتی که شما در انتخاب پزشک، حساسیت لازم را به خرج دهید، با عوارض کمتری نیز مواجه خواهید شد. یعنی یک متخصص لاپاراسکوپی باید تخصص نازایی، باروری و زایمان را در کنار هم داشته باشد. برای یافتن بهترین پزشک، به موارد زیر دقت کنید:

تخصص پزشک

تخصص پزشک، اعتبار و مدارک او، به شما کمک می کند تا از صلاحیت پزشک اطمینان حاصل کنید. بنابراین حتما قبل از تصمیم گیری، رزومه پزشک مود نظر خود را بررسی کنید.

نظرات سایر بیماران

بررسی نظرات و تجربه های سایر بیماران نیز به شما کمک می کند تا بتوانید با دید بازتری تصمیم گیری کنید. می توانید نظر کاربران را در شبکه های اجتماعی بخوانید یا در صورت امکان با یکی از آنها صحبت کنیم. طبیعتا هر چه تجربه پزشک در انجام جراحی بیشتر باشد، عملکرد بهتری خواهد داشت.

تجربه بیماران بهترین متخصص لاپاراسکوپی در سعادت آباد

بهترین دکتر لاپاراسکوپی در سعادت آباد، بستری را برای ارائه تجربیات بیماران خود در نظر می گیرد. این بستر می تواند سایت پزشک و یا سایت های دیگر که پزشک در آنها فعالیت می کند، باشد. شما با مشاهده تجربیات سایر بیماران در رابطه با جراحی لاپاراسکوپی می توانید انتخاب مناسب تری داشته باشید.

نظرات درباره دکتر رویا شهریاری پور بهترین جراح لاپاراسکوپی در تهران

من پیش دکتر رویا شهریاری پور عمل لاپروسکوپی تخلیه کیست تخمدان انجام دادم. خیلی کارش خوبه. من میترسیدم شکمم پاره کنن جاش زیاد بمونه اما ایشون در حد سه تا نقطه سوراخ کرد و کیستارو خارج کرد. دو تا مطب داره یکی سعادت آباد یکی هم تهرانپارس ببین کدومش برات راحتتره به نظرم حتما برو پیشش مشاوره.

من با دوستم رفتیم مطبش که توی سعادت اباده، دوست منم کیست تخمدان داشت می خواست لاپاراسکوپی انجام بده، برو پیشش حتما، رویا شهریاری پور پزشک قابل اعتمادیه

من هم پارسال پیش ایشون سزارین کردم و بعد از 12سال به لطف خدا و اینکه تحت نظر ایشون 9ماه دوره بارداری داشتم واقعا کارشون عالی هست ضمنا من آندومتریوز داشتم که قبل از بارداری توسط ایشون درمان شدم 

سوالات بیماران

چه کسانی نباید لاپاراسکوپی انجام دهند؟

کسانی که بیماری قلبی و ریه دارند. این افراد به دلیل شرایط جسمی متفاوت و حساسی که دارند، نباید لاپاراسکوپی شوند. البته از محدودیت سنی این نوع جراحی نباید غافل شد. بیمارانی که بالای 60 سال سن دارند، انجام این جراحی به آنها توصیه نمی شود.

درد جراحی لاپاراسکوپی مشابه درد لاپاراتومی است؟

در جراحی لاپاراسکوپی شما هیچ دردی احساس نمی کنید. نسبت به جراحی لاپاراتومی که شکم به طور کامل باز می شود، درد بسیار کمتری دارد. تفاوت این دو جراحی در اندازه برشی که روی شکم ایجاد می شود، است. البته از عوارض لاپاراتومی پس از عمل نباید غافل شد.

در کنار لاپاراسکوپی، جراحی دیگری هم انجام می شود؟

در صورتی که متخصص تشخیص دهد که باید جراحی دیگری انجام دهید، می بایست جراحی انجام شود. جراحی هایی مانند جراحی روده و مثانه از این قبیل جراحی ها هستند. چرا که ممکن است چسبندگی در اثر فیبروم به وجود آمده باشد.

عمل فیبروم چند ساعت طول میکشد؟

بسته به وضعیت جسمی بیمار، این عمل می تواند بین 1 الی 4 ساعت طول بکشد. اگر مشکل بیمار تنها برداشتن چند فیبروم باشد، این عمل در عرض 1 الی 2 ساعت تمام می شود. در حالی که برای بیماران دارای چسبندگی، این عمل بیش از 2 ساعت طول می کشد.

لاپاراسکوپی فیبروم بزرگ هم انجام می شود؟

این جراحی برای انواع فیبروم با هر اندازه ای انجام می شود. مگر اینکه بیمار شرایط متفاوتی داشته باشد که نتوان آن را لاپاراسکوپی کرد. به این ترتیب از جراحی لاپاراتومی استفاده می شود.

کلام آخر

بهترین جراح لاپاراسکوپی در تهران می بایست تخصص کافی در این زمینه را داشته باشد. چرا که در این جراحی قسمت هایی که به بارداری یک زن کمک می کنند، مورد جراحی قرار می گیرند. معمولاً متخصص لاپاراسکوپی تمام تلاش خود را در حفظ رحم و تخمدان می کند. آسیب ها را به حداقل می رساند تا بیمار پس از جراحی با رعایت برخی نکات بتواند برای بارداری اقدام کند.

دکتر رویا شهریاری پور، فوق تخصص نازایی و لاپاراسکوپی پیشرفته، با سابقه چندین ساله در انجام لاپاراسکوپی و جراحی زنان، می توانند شما را در انجام لاپاراسکوپی راهنمایی کنند. در صورت نیاز می توانید با مطب دکتر رویا شهریاری پور تماس حاصل فرمایید

دکتر رویا شهریاری پور

دکتر رویا شهریاری پور در سال ۱۳۸۷ از دانشگاه علوم پزشکی تنکابن در رشته پزشکی عمومی فارغ‌التحصیل شدند. سپس طرح پزشک عمومی را به مدت ۳ سال در استان بوشهر خدمت کردند. سال ۹۱ در دانشگاه علوم پزشکی تهران در رشته تخصص زنان شروع به تحصل کردند و سال ۹۵ از دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ تحصیل شدند. ایشان دوران فلوشیپ فوق تخصص لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی را در دانشگاه ایران گذرانده اند.

یک پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
نمونه‌کار‌های بیشتر...